FANDOM

Bajai Fejedelem

Kr.e 8800.Október.26-án Csárliliom Békunekitár Istváni Mongol alapította Hunokkal és különböző innen jött népekkel népesítette be ezért már fejedelemből Hamarosan Birodalom lett.

Fő Uralkodó Csárliliom volt aki sok sok jó dolgot hozott létre ám azért még szigorú szabályokat is hozott létre. Államformája Császárság volt. Késöbb valami októl fogva a Birodalom összeomlott.

Vallásuk

Vallásuk egyben Pogány és ateista volt. mind a két vallást Csárlililiom alapította. istenük is volt egyben pogány és ateista is. 3 ő isten volt:

  • Csárlililiom, A mindenek istene.
  • Dardarow, A szárazföld istene.
  • Emmaarraarrarrok (Emmarrararok), a tengerek istene.

És több dolog szerint abban hittek hogy ők a Csárlililiom Palotáján laknak és úgy viselkednek mint az emberek csak más a viselkedésük és stíllusuk. A Fejedelem idején és a Birodalom idején is Baja volt a jóshely. A leghíresebb jóshely a nagy 4 méteres 20 centiméteres Bajánaji Jóshely volt.

Bajai Birodalom (Avagy fejedelem)

A Birodalmat először is 11 tőrzs népesítette be: Legfőbb: Hunok a többi: frankok, prágáiak, szlovonáiak, szlávok, törökök, avarok, franciák, oroszok, poroszok és persze a sumerek.

5 Része volt a birodalomnak:

  • Mostonos
  • Fostonos
  • Dardarowow
  • Bajan (Ott volt Baja)
  • Leggor

Háborúk

Magyar-Viking Háborúk

1.Magyar Viking Háború

Oka: Csárlililiom a vikingek csatlakozásdát szerette volna ehelyett háború.

Időtartam: Kr.e 8800-tól 7998-ig

Győztes: Csárlililiom Békunekitár

Következménye: A Vikingek (az egyik vezér) elfoglalja a Fejedelem egyik kis részét de visszafoglalja Csárlililiom azt.