FANDOM

Cielon vagy másnéven a " Nagy clón " néven állított pskori Clón akinek feltételezhetőleg Békunekitár Istváni Mongol felesége volt... [ EREDETI NEVE: CIKLEOLOOON] Született: Kr.e 14 000 Meghalt: Kr.e 1942

ÉleteEdit

Születésekor nem tudni ki szülte de azt lehetett tudni hogy amikor Csárlililom Megszületett 9700-kor lett gonosz. Gonoszságát egyenesen Kr.e 9700-tól Kr.e 4300-ig feltételezték. 5300 embert vagyis 1000 kínait 2000 frankot 2000 hunt és 300 avart ölt meg eddig kis törrel. sokszor járt Bajai Fejedelemnél vagyis Bajánál és sokszor féltek tőle meg úgy nevezték őt hogy: " A NAGY ÉS GONOSZ GYÍLKOS!!! " Késöbbiekben meg egy lelet volt található egy levélről amit Csárliliom írt egy kedves Barátjának (Lásd lentről!) a titkárjának mert szabadcságot vett ki úgy 2 hónapra (mert régen náluk ez volt a szokás... főleg Csárlilioméknál! :)) és levelet küldött neki mert messze lakott úgy 2.3 vagy 3.2 kilóméterig. Ezután a clón eldöntötte hogy tovább öl... kr.e 5321-ben ölte meg azt a 4000 embert (akik frankok és hunok voltak őket ölte meg az a rohadék!) és ezután pár év telt el és ezután 1000 kínait ölt meg kr.e 4796-ben. És további dolgain kívül öngyílkossági kisérletet és ölési kisérleteket írt fel saját törzsi papírjára. (Lásd a lenti leírásban!) és elment késöbb már nem kezdett ölni... és az a 300 avar? cheh! azok? érdekelnek mi lett velük? ok elmondom: Azokat is ő ölte meg de segített nekik egy merényletben... igazából nem avarok voltak hanem büdös kibaszot... hülye faszverő állatsunyis rohadt vikingek! és azt a 300 vikinget meg is ölte... késöbb mikor a Dzsanging-Kor (Lásd lentröl!) elkezdődött akkor hagyta abba. és 4300-ban abbahagyta az ölést ekoriban az évben házasodott össze Békunekitárral. Bár ha Csárliliom megakarta bosszúlni a dolgot sokszor gondolt rá de nem merte elmondani testvérének a dolgot... És 1942-ben amikor az " Új szabályokat " kezdte elmondani az elmondása után Cielon ott állt vagy több órát vagy mit és késöbb el is ment... És Csárliliom a katonáit meghívta és elvitte őket hogy keressék meg őt élve vagy halva a plakát is rá volt írva ezen a szavon át! (Lásd lentről!) és késöbb megtalálták de egy nagy nyílzáporban lelte halálát ahol vagy 6000 clón futkározott ahol pucéran pózoltak a mezőn túl. Csontjait 1973-ban Kyle Bergmann találta meg. Máinappig a magyarországi Yellowstoniur múzeumban van.

" Az Elküldött levél Dardarownak. " Edit

" - Kedves Dardarow. Már vagy 2 hónapja Nem láttalak és remélem e jól élvezed e kalandodat! Miután te nem voltál sokszor be kellett pótolni a dolgainkat... Végig egy jó embernek hisznek téged... Dros aki régen elárúlt engem majdnem megöltem de többszőr is gondoltam e rád. Nem e szerelemől csak szeretetből... Remélem visszatérsz ohzzánk Vértesszöllősből.

Barátod Csárliliom! " 

" Egy öngyilkossági kísérlet. Jóvoltából! "Edit

" Kedves őrtársak. a clónok-e világban nem élhetnek vala. Dolgok igen vagy nem... akkor is a további gyílkolásom már halálos vezetésbe hozza e vala. De ha nem akkor ezek a rohadt őrök Baja Fejedelemségén nem hagynak hátra egy kibaszott clónt se. Ha már Dardarow engemet azonosított akkor a {Khapalalot} visszaviszem és nem lesz több gyílkolás. Ha csak nem én ölöm meg azokat a rohadt őröket. Na basszameg még ha meg is ölném sokan vannak mit tennék? ROHADT ÉLETBE!!! De mindegy! majd hamarosan hozom a kedvenc tőrömet és {torokba vágatom eremiet} Ha nem jönnek ezek a hülyék. én Cielon Mandalarr elhozatom döntésemet hogy éljek-e ezen a földön vagy nem-e? Áfonyát eszek és finycsíí de nagyon rohadtúl kibaszottúl fíííjnycsííí sör amit a bor készített sátán ivadékból... Nem tudom mit beszélek de remélem nem lesz ilyen szar. Mindegy! na további jó vérzést!

Viszlát!

Cielon... Mandalarr? Ja! viszlát bazdmeg! "

A Dzsanging-KorEdit

Dzsanging-Kor egy különleges japán-hun szokás de igazából Hun eredetü. ez a kor Kr.e 4300-tól kr.e 1942-től tartott... A kort Csárliliom Békunekitár vezette be és találta ki. Valójában egy vezére is volt alvezére akit úgy hívtak hogy: Takamaja Akitso aki Csárliliom Fejedelmének egyik politikusa és filozófusa volt...

A Története egyszerü volt: Egykori Csárliliom egy hegység lábánál (Ahol Csárliliom született...) az Urál hegységnél egy kishavas tájon a Darling ksivárosban való védelmet kellett volna adnia városnak legalább 500 őrrel Baja Fejedelemségétől! Késöbb meg kerámizott dolgokat készítettek anyagozott mézből és felahsznált papírból ami felhaszonsított volt... a kinézete 40 virágot 23 virágot ábrázol. 14 színes csíkot és pár fegyvert ami lándzsa és kivégző fegyver. Késöbb amikor elindúlt a végénél már rosszabbak voltak. Kr.e 1942-ben amikor még semmi sem volt Cielon megölésének aznapján kezdtek rosszérzést érezni és amikor feltámadt Cielon szent szelleme azonnal készültek a sok sok Dzsanging cseréppel,szoborral és faragott dolgoat csináltak. Késöbb abbahagyták ezt a kort. Hogy miért? mert Csárliliom hallott a szellemről és összebarátkozott vele. Csakhogy nem tartott sokáig mivel rövid ideig élt. (Cielon Szelleme élése halálsa: Kr.e 1921 - Kr.e 135) Miután ez megtörtént szól népjének hogy hagyják abba mert az összes szellem felél és kisérteni fogja az egész fejedelemséget belemondva Példát Germániának, Magyáriának vagy ausztráláiának. (Ezek voltak a régi nevei a tartományoknak amikből késöbb országokká váltak!) és késöbb belehagytak ezekbe és késöbb kivált az utódja a Cielonor-Kornak.

"Perellek Skandinávia! a jó kúrva anyátokat!"Edit

- Kedves Skandinávia. A kúrva anyátokat! mághozzá annak a kibaszott rohadék fasszopó köcsög Marmalar Leihmann-nak. Ha ti nem tudjátok elviselni hogy mi jól élünk ti meg baszottul nem. Akkor sajnálom de magasról leszarom!. Ja és amikor azt akartuk Kr.e 8215-ben hogy csatlakozzatok akkor... Hogy is mondjam hát... EL BASZTÁTOK! mi faszom van veletek? komolyan ilyen gorombák és rohadékok vagytok? hippi rohad... Nem igaz nem igaz 6.000.000 an vagytok mi meg 425.256.267-en úgyhogy meglettetek baszva. Óvatosan!!! be lesztek sokan baszva ha kocsmába jöttök nem igazság ha ti is itt döglötök mikor ez sem jó. 8 hun-viking háborút akartok? ezt akarjátok? HÁT LEGYEN!. Beperellek titeket 2.325.266.266 tallérral ha ezt nem adjátok oda 35 napon bellül. Hát... MEGHALTOK! az egész kibaszott bagázs. De ha mind ellenünk fordultok akkor nem ti gyöztök hanem mi! Na mindegy! na viszlát és jó megdöglet annak a meleg köcsögnek! aki apjától köszönhetően indította ki az 1 Viking-Hun háborút! DÖGÖLJETEK MEG!!!

K

A

B

B

E

!

!

!

F

A

S

S

Z

O

P

Ó

K

!

!

!

Per Csárliliom Békunekitár Istváni Mongol! FASSZOPÓK!!! "

A PlakátEdit

GFKGKKHKFKGKGFHKFGKHKFGHKGFHKFGJHKFGJHKFGJHKFGJHKFGJKHGFJHKFJGKHFJHKGFHKLFGÉHKLKLDKLHJIOTIHOÉVKÉLBVBJLKÉNGMNGTGNIGKLHGBNJTTJGUIHSDFVCVZERGFBURHALÁLCVTLOHGBKLJRTTHRIUGFHNFDIHNEIROHADJANAKMEGMEFETRJKBHNRKNHFLRHEGIGHTRMINDENKIEGYFASZFRBTHUIRNHGFNHBTIRHRTHBTGREGZFGZREUZFGUZMINDENKICSAKHÜLYESZOKOTTLENNIJIFREHTGIUFNGFNGTRJGVDFBRJHNERJFGTRNHKJFNGOUTJUIOPGJFIOBJGHIJGFHJJOHFNVGOPKHUNMDZOHFKGZIOGIUDLGIOGBFJKRUIXNDOLFGLGEBHDTOFEBNHOGMNLKDZUFKHIZCFHKDGTIOHVGJKREOPBDUZTGHIJRUIFGRCSATLAKOZZHOZZÁNKDKMLFHKJFBRJZTIOZOJINJGFGJNFIUTRZJIJHFGVOJHOIVÁLASSZMINKET!RKIPTGJBIOTNGIREJOGTZHJRFDUHNTIUHJTGJIOBGGFJGFJHGKHIJDVNFINGFUCSÁRLILIOMBÉKUNEKITÁRMONDJONLEJVNRFBIZHGUOFKHGIJGFUIEIVUFMURZHJIOFNVGBIZZÁMHÜLYEGYEREKVAGYOKCKÉFDMGRTZIOGJPKHJOITZJOIFBVISANGFEBDCINBGFBFDGHGUHFIUDHFIUWHRFCBGJNFGBRJGNIUWERHUIREGNKJGHFNHLKFJJGOIFIJVBRIUROFOHJRI9TEIGHJTUIBURRÍTÓTMÉGNEMTÁLALNAKFELKNERINGFGJHERHTNUIHGFNHIOJGUTZUIFHGUFJGNODAKELLNEKEMFOSNOMFINHVRIUTIFFNIUTNICVNFDGNFGMODIJRORFJOFJOFODAKELLMOSTMÁRFFJFIFJIHNJGFGLFGNJRTUIOTGMEGÖLÖMATÖBBIEMBERTDLFFRJKLGNFEGJRIUFJFDNVFDJGTTRJFJNGIJFDJGRENGRKEHTRHJNIJTIUOMEGHALTOKOKFDKGERIOHGRVFUEIGNRIFNFUIGRNFIGEZNEMJÓÍGYCLRJGTLRJRJGOITRJHGRJUITMIÉRTVANEZEJFGIREJGTRJGKHGIRTHRJMFFJKNMIZTJRUHRGKRJGIUDFFKZRIUFTOZRIOFASZDKGRLGJOIFFJODGJOTZBMFGHNTJGOIOHGTSUMEREKMEGLESZOPHATNAKDKFORIZJOIRFJIUFEJURRNCFNBTRNRZHFHNGHEBÉNVAGYOKAKIRÁLY!VKFGJRJGUIORJVIFGNIRUFHIUDNEMIGAZHOGYÉNVAGYOKDEŐRÜLTLENNIAZTUDOK!FMGJOIJFIUEGFKLHLKFOGKPDKGOFKDFOJIOJFODJGHAZUDGSÁGAZJÓ!FDJRIOGJERGFOGNGNITNHHNJROSSZFASSZFPGOIGJOIRFOEJVOFJGOFJHNOIGGNBGNIHTIGNIFGNIGGJKJKK666GFKOGJFOIHJGHIJTIOHTJNHNFGEKMTFJNHTRJGHJHOITHGKGMHGHJMNIOHJOIGJOIJHGKGKFKFDJDHVJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHJGOIGJHTJGGFGVBFHGIHFDHGIFUHRTGVLKNBKFNHZJTFJVNFIUHGURIHTUIRHTUIJHGFVKJBVKFGKGK.

CELON! Ő A KIRÁLY! CSATLAKOZZ HOZZÁ! I.e 1942! MUHAHAHAHAHAHÁHÁHÁHÁHÁ!