FANDOM

Csárliliom Hun-Magyar eredetü férfinév jelentése megbízható, bátor, szorgalmas, hős. A Bátor és hőst inkább Csárlililiom Békunekitár Istváni Mongolra lehet ráfogni.

Rokon nevekEdit

Csárli - Régi férfinév. A Csárli becézgető vagy egyszerüen csak keresztnévnek számít.

Csarlililio - Ókorú Magyar férfinév. Ennek is egy becézgető változata

Csarl - Ezt a férfinevet csak a 19 században használták de ennek is fele becézgető fele rendes férfinévnek számít.

GyakoriságaEdit

Csárliliom név csak a Kr.e 3000-től 600-ig vagy Kr.e 600-ig volt elterjedt. Ebből csak 3 uralkodó használta ezt a nevet.

Csárli név csak az 1500-2000-2010-ig használt férfinév főleg 60 embernek és egy főuralkodónak

Csarlililio nevet csak Kr.e 30-tól Kr.u 1200-ig használták ez a régi korokban 50 embernek és főleg 3 uralkodónak volt használt név.

Csarl nevet pedig az 1800-1900-ig használták. Főleg hogy 10 embernek és 1 uralkodónak volt ilyen neve. 

NévnapokEdit

Május.20

Július.05

Október.26

Január.01

Híres Csárlililiomok, Csárlik, Csárlililiok, CsarlokEdit

Csárliliom Békunekitár Istváni Mongol (Kr.e 9700 Kr.u 721) - Ő alapította a Világuraló rendet és ő hozta létre Baja Fejedelemséget.

Csárliliom Eknitár Gonzálesz (Kr.e 30 Kr.u 1100) - Ő Csárliliom Fia. Ő szabadította fel régen Spanyolországot.

Csárliliom Mendlerrer István (Kr.e 1000 Kr.u 1200) Ő Csárliliom idősebbik fia. Ő hitette el a többi brittel hogy győzhessenek egy háborúban és ő szabadította fel Lengyelországot.

Csarlilio Békunekitár (1000 - 1546)