FANDOM

Név: Csárlililom Békunekitár Istváni Mongol

Becenevek: Csárlililiom, Zsoltnka

Született: Kr.e 9700 Oroszország, Urál hegységrendszer Narodnaja hegy.

Meghalt: Kr.u 721 Bajai Fejedelemség, Baja (10300 Évesen)

Halála Oka: Fiatalsági Betegségben hunyt el (3 Fő betegség: Éc, Pestis, Rák)

Szülei: Ayanka Man (Anyja) Csarla Mananka (Apja) Korloszton Csá (Nagyanyja) Monoto Csarle (Nagyapja)

Foglalkozása: Fővezér, Festő, Költő (Stb.)

Felesége: (Brigindeller Mendlorrerr <---Feltételezett!) Emmas Aamarok Istváni Mongol

VILÁGURALÓ

Előd: Nem volt.

Utód: Csárli Eknitár Gonzálesz.

Élete

Csárlililom a narodnaja hegységnél született Kr.e 9700. Október 26-án. 9670. Január. 23-án Csárliliom

elhatározta elvándorol egyenesen oda ahova ő sodorja. Ez így is lett! Legendákból sokat csinált de 3 fő híres legendája van! (Az Oldal alatt megtalálod!) Ezután elment 979125 Hunnal 84325 Orosszal 14257 Frankkal 257822 Franciával 92968 Rómaival 99257 Göröggel és 92999 Törökkel együtt. Ezután miután elment a többi néppel vándorolni ezelött még felkészűlt és elindúlt. 970 évet vándorolt és 92959784 Embert szedett magának. Késöbb megérkezett a Kárpát medencébe és a többi néppel együtt egy különleges helyeérkezett ahol nemcsak víz hanem sok sok föld is van. Ezt a helyet elnevezte "Bajának" mert egy legjobb barátja aki késöbb már a titkárja lett Dardarow adta neki. de Békunekitár is kérte tőle. Késöbb mikor már meghódította az egész (a fél) országokat ezentúl márcsak 11-12 ország lett a volt Bajai Fejedelem.

Csárliliom kapcsolata MezopitámiávalEdit

Mezopoámiához annyi tartozik hogy Csárlililiom volt az első király de mikro visszatért azután lett egy másik első király de végül a sumerek egyetlen egy hőse és jelképe volt őt úgy nevezték: "A Becsülettel teli Hős!"

Csárliliom kapcsolata EgyiptommalEdit

Csárlililiom mikor még a az ő kitalált és létezett kroában a "Helyszedés és gazdálkodás" korában el akarta EGyiptomot is foglalni de mire eljöttek az egyiptomiak elment. De őt is kinevezték fáraónak de ő elutasította Kr.e 7145-től Kr.e 7103-ig volt fáraó de más lett sok sok évvel késöbb. Legútóbbi látogatása Kr.e 1924-ben feltételezhetp volt.

Csárliliom kapcsolata BabilonnalEdit

Csárliliom még Babilonban is járt de ő járt először és ő állította azt a rendet hogy városállamok legyenek. Ő volt az első király itt is! néhányszor járt itt de az utolsó feljegyzés Kr.e 2167-be tehető fel mikor is elindúlt útnak másik helyre de itt járt végéig.

Csárliliom kapcsolata Romai BirodalommalEdit

Miután a Bajai fejedelem egyik részénél titokba borúlt Olaszország (Országrészként: Olászia vagy Olászira.) Romulus küldött egy levelet Csárlililiomnak amiben az áll hogy ez a birodalom még mindig Csárlililiomé az ország. több dolog nem történt ott de csak 5 feljegyzés is volt rajta... mintha némelyikőjük elveszett volna...de nem tudják valószinüleg Csárli Békunál vannak.

Csárliliom kapcsolata GörögökkelEdit

Csárlililiom ezt helyet is beakarta foglalni e végül nem fogalta be mert rájött ennek a népnek más kell!