FANDOM

Egy a többi közül ez az egyik legrégibb történet ami egy családról szól... és annak a felemelkedéséről. Ez az Arany Generátor család.

A család kezdete. (Kr.e 100000 vagy 50000-Kr.e 14000)Edit

Egy család kezdete innen eredeztetik a család kezdete Kr.e 100000 és 50000 körül terjengett mikor is az emberek fele Európa közepére értek. Ott telepedtek le és kezdték meg életüket. A déli Europidok Afrika Északi oldalán Az északi Europidok a Balkán körül és a Mediterrán Europidok pedig az Urál Hegységről jöttek. A déliek barnák, Az északiak Szőkék és legvégezetőül a Mediterránok Sötét vagy barna hajúak. De felbukkant egy ember aki csak Csé-nek említenek meg a könyvekben az egy könyvben így szól: "Egy a legendás családok közül ez az egyik. Közülük volt Marmar, Elkara és az Istváni Mongol. Volt egy Marmar Rakhar és egy Elkara Roghari Orkharar és Egy Csé Istváni Mongol nevezetű ember. Csé erős és jószívű volt aki megpróbált mindent megtenni hogy a két család vezetőinek Elkara-nak és Marmar-nak minden dologban segítsen. És így alakult ki a mély barátság kezdete ami a mái napig megmaradt. Csé addig tudta leélni azt az életet amennyit csak bírt. Míg Kr.e 32000-ben meg nem született Csérlililiom akit csak  Kerő Gor-nak hívnak. a legendás ember sokat segített fiának." Avagy ő az a Kerő Gor akiről csak annyit neveztek el hogy: A bátor hős egész Europidban. Mivel ezt a helyet addig hívták míg Csárlililiom meg nem született... Kr.e 25000-ben Megszületett Csárlililiom egy bátor és bölcs ember volt. Aki átnevezte Europidot Europ-nak. Csárlililiom a Clón invázióban kezdett agyalni azon hogyan tervelhetne akadályt a clónok ellen.

Egy ember és bátorsága a sok közül (Kr.e 25000-Kr.e 12000)Edit

Kr.e 25000-ben Megszületett Csárlililiom egy bátor és bölcs ember volt. Aki átnevezte Europidot Europ-nak. Csárlililiom a Clón invázióban kezdett agyalni azon hogyan tervelhetne akadályt a clónok ellen. Kr.e 20000-ben elkészítette Lauszto-ban amit mai napig Ausztriának hívnak elkészítette a Willendorfi vénuszt. Amit Willendorf-ban készített amit még akkoriban nem neveztek el. Egy haverját nevezte el aki idióta volt és azt hitte magáról hogy isten féleség. Míg egy fa miatt leesett és halálát a saját leesése okozta. Csárlililiom késöbb mikor 14000-ben Cielon megszületett azt kívánta bárcsak ne létezhetett volna egy vezér. Hogy bárcsak megölhette volna azt a csecsemőt... De nem tudhatta... és nem is az ő hibája volt...

A Clón invázió (Kr.e 14000-Kr.e 10000)Edit

A legendás tehetetlen invázió ez... a Clón Invázió. Még 14000-ben Cielon Col megszületett aki Vöröshajú eldönthetetlen Europidnak számított... Csárlililiomot az érdekeltette hogyan vethet véget az inváziónak. A clón nép egyszerűen néhol erőszakos néhol békés természetű volt... de nem mindig volt így. Úgy állítják mái napig magukat hogy Kaukázusi-Uráli Europidoknak vallják magukat. De valójában ők azok lennének de nem. Az Urál hegységről jöttek be ide. De az inváziót nem tudták az emberek leverni. Csárlililiom miután feleségének megmondta Maisi-nek hogy ha szül gyermeket és hogy ha minden lehetséges... verje le az inváziót és kezdjen el egy nagy lázadást a nagy köcsögök ellen. A clónok az öngyílkosságok 10000 clónnal megkezdődött és persze Csárlililiom akkor halt meg... És mint tudni illik a családnál mindenki a saját szüleikre hasonlítanak. Csénél kezdődött el... mái napig így van ez. Nem tudni miért. És még ott is van a kor megállás. Aki példában 16 éves mondjuk és az mondjuk 5 vagy több éven keresztül így marad. Kronogiailag mondjuk több de Biológiailag annyi saját maga amennyi. De az idő meg és a fiatalodás megáll. Vagy nem.

Egy gyermek születése (Kr.e 9700)Edit

9700.Október.26-27... Ez az évszám egyet jelent: Csárlililiom Békunekitár Istváni Mongol születését. Baján született alapból bátor és harcos természetű férfi. Akire arra várt hogy legyen olyan kaland ami újat hoz az életébe. 

Egy férfi fejedelme (Kr.e 8800-Kr.e 7850)Edit

Így is volt. Itt baján megalapította 8800-ban a saját születésnapján a fejedelmet. Bajai Fejedelem néven volt elhíresülve. Akkoriban majdnem egész Európát el foglalta kivéve egyet: A Viking Királyságot. Egybefoglalódott Norvégiával és Svédországgal. És pár kis helységgel is. Létszámuk a 3.000.000-nál volt és esélytelenek voltak a harcra. De Csárlililiom miután felfedezte ezt a területet I.Lehmannal akart egyezkedni és békés módot akart választani. De ők nem választották a jobb módot... Bárcsak így lett volna. És még hozzá a legendák könyvében így szol hogy miért és mi is volt ottan: "8800-ban I.Lehmann nem akarta a csatlakozást... Mikor még kis embereket kényesztetett addigra már elmúltak azok az idők. A vikingek királyságán túl nem volt annyira erőszakos nép. Csárlililiom békés utat akart adni ennek a népnek de mind hiába. Azzal távoznia kellett. A vikingek jó sok sok harcokkal keveredett bele ebbe a nagy 1.000.000.000 fős fejedelembe. De... tették volna magukat jóvá!" Csárlililiom több mint 5 harcot vívott meg. Köztük hármat a fejedelem korában és kettőt a birodalom korában. Ezek az 5 harcok I.Lehmann idejében játszódtak le... Csárlililiom csúfos véget vetett. Elvágta a torkát és otthagyta. Csárlililiom késöbb Birodalommá alakította át Egész Európát, Ázsiát és fél Afrikát is. És így kezdődött meg a Birodalom korszaka.

Egy férfi birodalma (Kr.e 7850-Kr.u 721)Edit

Csárlililiom miután megalapította a Birodalmat Egész Európától kezdve Ázsiáig és fél Afrikáig terjeszkedett... Egyesek szerint Amerikába is eljutott. A kis különös kalandjukkal. Amikor Elektis eltűnt. A birodalom úgy virágzott ahogy még soha. Úgy nevezték: "A világ legnagyobb birodalma" néven. Csárlililiomot pedig a legjobb hadvezérnek, Császárnak és a népek jóbarátjának tekinkették. Cielonnal pedig sok dolga volt. Kr.e 2000 körül Cielon elhatározta hogy befejezi a gonoszkodást. Békunekitárral akart összeházasodni de mint tudni illik: "A család hagyománya az hogy a testvérek vagy a rokonok együtt nemzenek gyermeket... És mind ugyanaz de másak... mint valaha" Ez volt a család legemlékezetesebb mondata. Csárlililiom pedig okkal ölte meg testőrsége segítségével az ok ez volt: Nem volt más mint különböző ide tartozó népeket mészárolt le ok nélkül és ha nem tette volna meg. Akkor is halál büntetés várt volna rá. Mert egy aljas gyílkos. Csárlililiom sokat agyalt hogyan tünthetné el a clónokat. Miután megölte vezetőjüket... nem tudhatta hogyan ölhetné meg őket... közel 20.000.000-an voltak. Férfiak pedig 10.000.000-an voltak. Fele-Fele volt... de mára a férfiak száma 0-ra csökkent. És a birodalom részéről ez jó hír volt De Csárlililiomnak született egy fia... és még egy fia aki Békuhoz hasonlított... ő Csárlililiom Békunekitár Gonzálesz Istváni Mongol volt... Eléggé gonosz természetűnek nézett ki. Ahhoz képest hogy ő mindig egy helyen tartózkodott: Konstantinápoly. Csárlililiom alapította még Kr.e 2415-ben akkoriban Barlakass volt a neve. Egy eléggé egzotikus városnak tűnt... míg Konstantin meg nem jelent és jogot kért Csárlililiomtól hogy lehessen ez az ő városa. Mái napig ezt a várost Isztanbulnak hívják. (Isztanbulban hol jó? HÁT AZ ISZTANBULI! Magyar mondás 1467) Csárlililiom Gonzálesz addig élt míg apja meg nem halt... Csárlililiom fia Gonzálesz is otthon halt meg. Egyszer börtönbe csukatta mert néhányszor rossz volt miközben ő csak megjátszotta... 20 évet akart neki adni de meggondolta magát és magától rájött hogy nem gonosz. Ezért kiengette.

Egy legendás ember halála. (Kr.u 721)Edit

Nem hitték volna az emberek ami történik Csárlililiommal. De még is megtörtént vele. Egyszer egy napon... a születésnapja közelében különös okok folytán halt meg az egyik legendás és tiszteletre és bátorságra méltó embere akit úgy neveztek el hogy: "Az Emberek Barátja" néven. A könyvek különös része arról ír hogy Storke-ban avagy agyvérzés-ben egy kis Éccel és Rákkal fűszerezve halt meg. Mások állítólag ő a Pestist kapta el. Volt olyan elégetett könyvben lévő irat is hogy csak úgy meghalt... van ennek értelme? De amúgy is. Valójában erős nátha és agyvérzés követte ezt. Nem akarta ezt hogy megtörténjen de amikor az ágyán a halála közeledtével ott feküdt és riadtan a fia Csárli berontott... azt mondták neki ne menjen be de még is bement. Csárlililiom egyszer csak azt mondta a fiának: Ha összeesik a birodalom, egy királyságot hozhatnál létre... remélhetőleg... Ezt mondta és amikor meghalásával ezelött az utolsó szava ez volt: Szép élet volt de... sajnálok mindenkit... el fog veszni a birodalom és nem lesz aki megvédené... És ezzel meg is halt...

Egy birodalom elbukása (Kr.u 721)Edit

Egy királyság feltámasztása (Kr.u 945)Edit

A egy hosszú királyság ideje (945-1885)Edit

A királyság ideje lejárt (1885)Edit

A dédapa (1888)Edit

A nagyapa (1940)Edit

Egy apa (1975)Edit

Egy gyermek és a felnöttsége (1981)Edit

(Különleges) A családok létrejötte. (Kr.e 9700)Edit

Csárli Béku: Több mint ha 10000 éve lenne annak hogy nem az Arany Generátor  család jött létre mert minek is... hanem a többi család a rokonok. Az egyik az łĐĐÄÄhoz tartozók azok valójában Gyémántgenerátorok de ez Régi Orkk nyelvben ennyit jelent: Gyémánt. előtte Jánosi volt. az Ezüst Árpádi és végül az Emeráldi Iváni. De ezeknek az őseik is megvoltak. Az eredeti vonal Csárli Béku és Maisie lenne. Az ezüst Kutyuli és Emma. Az Ezüst Maisie és Iwan lenne és legvégül pedig az Emeráld pedig Diána és Isaac lenne. Testvérek egymással hálnak és nem olyan ez mint a hamis világban. Ott vérfertőzés van itt meg nem. Rokonokkal a másik rokonnal... az se rossz... tehát mit is mondjak... így jött létre ez az erős és nagy család.