FANDOM

A Magyarok Kr.e 8800-ban létrejött nép akik Csárlililiom emberei és nemcsak emberei hanem nép. Ez a nép a Kárpátokban vándorolt oda Csárlililiommal és nemcsak 10.000.000-an voltak akkoriban 1.000.000.000-an voltak.

Történetük Mítoszként és a valóságkéntEdit

Mítoszként: Történetük annyi hogy Egyszer 9.000.000 Fehér Neandervölgyi ember megszökött egy Ősemberi rabszolgatartó helyen valahol Kína és Mongólia között ezért vándoroltak oda és Csárlililiom csak azért vándorolt be mert a letelepedés fontos volt neki.

Valóságként: Az Urál hegységen átmenetelő nép akik igazság szerint Mongólia országhatárána kközelében éltek fehér NEM vágottszemü népek és Csárlililiom is velük indúlt.

EredetükEdit

Eredetük ahogyan a valóságkénti dologgal kapcsoltatos hogy Mongólia közeli országhatárán Oroszországnál éltek.

A Magyarok Története rövidenEdit

I.e 30.000-ben Fúrcsán beszélő nép elmenekül egy rabszolgatartó Ősemberi helyről -> Vándorlás -> Az Urál hegységnél letelepednek -> Csárlililiom megszületik Az Urál hegységen a Narodnaja hegy tetején. -> Újabb Vándorlás -> Belépés a Kárpátokba -> Végleges letelepedés -> Csárlililiom megalapítja Baját a Fejedelem és a Birodalom Fővárosát -> Kr.e 8800-tól Kr.u 800-ig Hivatalos nyelv a magyar -> Eltelik 1200 év telik el azóta és azóta is ezt a nyelvet beszélik.